עם הגעתם של ערבי הקיץ החמים, אין דרך מושלמת יותר לבלות את הזמן עם המשפחה מאשר שילוב של טבע, אוויר נעים וסרטים מעולים. אנחנו שמחים לבשר שאירועי "קולנוע קיץ" האהובים חוזרים לפארק גני יהושע – בבלי, וגם לפארק מנחם בגין – מתחם שתולים.
במהלך החודשים יולי ואוגוסט, המדשאות הירוקות של הפארקים יהפכו לבתי קולנוע תחת כיפת השמיים, עם מסך גדול. התוכנית כוללת מבחר סרטי אנימציה והרפתקאות מובילים ומדובבים לעברית, המותאמים במיוחד לכל המשפחה ולילדים מגיל 5 ומעלה (כמו "זוטרופוליס 2", "אליאו", "טום וג'רי" ועוד).
הפרטים החשובים שצריך לדעת:
-
הכניסה חופשית לחלוטין! אין צורך בהרשמה מראש – פשוט מגיעים, תופסים מקום על הדשא ונהנים.
-
ההקרנות יתחילו בשעות הערב (בסביבות 20:00-20:15) מיד עם רדת החשיכה.
-
מה כדאי להביא? מומלץ בחום להצטייד מראש במחצלות, לונגים, שמיכות נעימות וכמובן, נשנושים ופופקורן לביקור מושלם.
בואו ליהנות מחוויה קולנועית קסומה בלב הטבע העירוני. נתראה על הדשא!
